ביטול כרטיס והחזר לפי חוק הגנת הצרכן
לקוחות נכבדים,
הינכם זכאים לבטל את העסקה באמצעות דף זה ובלבד שהזמנתכם בוצעה באחת מהדרכים הבאות:
- אתר האינטרנט של קשרי תעופה
- מוקד השרות הטלפוני של קשרי תעופה
על הביטול המקוון של העסקה להיעשות עד שני ימי עסקים בטרם מועד המימוש המתוכנן.
למען הסר ספק:
ביטולים של שירותי הארחה, חופשה, נופש או בילוי יתאפשר באתר קשרי תעופה אך ורק עבור עסקה שטרם מומשה ובלבד שמועד מימושה הוא לפחות 2 ימי עסקים טרם הביטול.
ביטולים בגין טיסות בטווח של פחות מ-7 ימי עסקים יש לבצע באמצעות מוקד השרות הטלפוני בלבד.
בעת ביטול הזמנה יבוטלו כל מרכיביה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
לא ניתן לבטל באופן מקוון רכיב אחד של ההזמנה, אם ברצונך לבטל רק חלק ממהזמנה יש לפנות למוקד שירות הלקוחות.
בעת משלוח הודעת ביטול ההזמנה יש לציין את השם המלא כפי שהופיע בהזמנה, את מספר ההזמנה שנשלח אליך ומספר טלפון ליצירת קשר במידת הצורך.
עד שני ימי עסקים מיום שליחת הודעת הביטול המקוונת, תקבלו הודעה המאשרת את הביטול במייל חוזר. מידה ולא קיבלתם אסמכתא במייל לביטול הזמנתכם תוך שני ימי עסקים יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של חברתנו.
מלחמת "חרבות ברזל"
נוסעים יקרים,
לאור המצב הבטחוני המתמשך, אנו מאריכים את ההקלות בשינויים וביטולים של כרטיסי הטיסה— עבור מוצרי קשרי תעופה בלבד .
1. נוסעים שמועד ההמראה שלהם מתל אביב עתיד להתקיים עד ליום 31.12.23 כולל, יוכלו לבטל או לדחות את נסיעתם ללא דמי ביטול ושינוי ולקבל שובר למימוש עתידי בסכום העסקה.
2. נוסעים שטיסתם בוטלה ,יהיו זכאים להחזר מלא בגין הטיסות . במקרה של חבילות נופש, טיולים מאורגנים זיכוי יינתן על מרכיב הטיסה בלבד עד להשבת יתר מרכיבי החבילה מהספק . למי שיבחר לא להמתין , תינתן האפשרות לקבל שובר מימוש עתידי על כל סכום העסקה.
3. נוסעים שהזמנתם הינה בטיסה סדירה/לואו קוסט שאינן ממלאי קשרי תעופה – דמי שינוי וביטול יהיו על פי מדיניות חברת התעופה הספציפית.
בכל מקרה, אנו מבקשים מהנוסעים להודיע לנו על ביטול טיסה בעיקר על מנת לאפשר לנוסעים אחרים לשוב לישראל.
בכל הבקשות יש לפנות בווטסאפ ל- 03-9748058
ו/או במייל:
kishrey.service@aviation-links.co.il
נוסעים שרכשו את כרטיס הטיסה שלא באתר / מוקד ההזמנות של קשרי תעופה נדרשים לפנות למקור בו הזמנתם בוצעה.
בתפילה לחזרה מהירה לשגרה
לאור המצב הבטחוני המתמשך, אנו מאריכים את ההקלות בשינויים וביטולים של כרטיסי הטיסה— עבור מוצרי קשרי תעופה בלבד .
1. נוסעים שמועד ההמראה שלהם מתל אביב עתיד להתקיים עד ליום 31.12.23 כולל, יוכלו לבטל או לדחות את נסיעתם ללא דמי ביטול ושינוי ולקבל שובר למימוש עתידי בסכום העסקה.
2. נוסעים שטיסתם בוטלה ,יהיו זכאים להחזר מלא בגין הטיסות . במקרה של חבילות נופש, טיולים מאורגנים זיכוי יינתן על מרכיב הטיסה בלבד עד להשבת יתר מרכיבי החבילה מהספק . למי שיבחר לא להמתין , תינתן האפשרות לקבל שובר מימוש עתידי על כל סכום העסקה.
3. נוסעים שהזמנתם הינה בטיסה סדירה/לואו קוסט שאינן ממלאי קשרי תעופה – דמי שינוי וביטול יהיו על פי מדיניות חברת התעופה הספציפית.
בכל מקרה, אנו מבקשים מהנוסעים להודיע לנו על ביטול טיסה בעיקר על מנת לאפשר לנוסעים אחרים לשוב לישראל.
בכל הבקשות יש לפנות בווטסאפ ל- 03-9748058
ו/או במייל:
kishrey.service@aviation-links.co.il
נוסעים שרכשו את כרטיס הטיסה שלא באתר / מוקד ההזמנות של קשרי תעופה נדרשים לפנות למקור בו הזמנתם בוצעה.
בתפילה לחזרה מהירה לשגרה
ניתן גם לשלוח הודעת ביטול ולפנות אלינו באמצעי ההתקשרות הבאים:
- פנייה למוקד השרות הטלפוני: 03-5205077
- שליחת דוא"ל לכתובת: kishrey.service@aviation-links.co.il
- פנייה באמצעות אתר האינטרנט של חברתנו
כלל הפניות שיתקבלו בחברתנו באמצעות כל האמצעים המנויים לעיל, יטופלו בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 – 16:00 בלבד (להלן: "שעות הפעילות"). עם קבלת פנייתכם לביטול יישלח אליכם מייל לאישור הפנייה.
פניות אשר יתקבלו לאחר שעות הפעילות וימי הפעילות, יטופלו ביום הפעילות העוקב.
לתשומת ליבכם, כי ביטול העסקה עשוי להיות כרוך בעלויות ביטול נוספות והכל בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981.
במידה והעסקה בוצעה באמצעות סוכן נסיעות, יש לבצע את הודעת הביטול דרכו בלבד.
- לקריאת תנאי השימוש
- לקריאת אחריות ותנאי התקשרות
- לקריאת הצהרת הנגישות
- לקריאת מדיניות הפרטיות