3 הדילים הכי זולים לחו"ל בשבוע הקרוב 26-31.05.24 🧳




 

לזוגות 💑

 
בבטומי, טיולים רגליים, בתי הקפה והמסעדות הנעימות הן המרכז עבור זוגות מטיילים, בעוד שבאתונה רובע פלאקה ורחוב ארמאו מציעות הליכה קלילה וכיפית בין החנויות והמסעדות. בפאפוס, חופים שלווים ונופי שקיעה בסלע אפרודיטה יוצרים רקע מושלם למנוחה. מזג האוויר המתון של סוף מאי ופחות קהל משפרים את האווירה הרומנטית.
 

למשפחות 👪

 
למשפחות המטיילות בבטומי, אתונה ופאפוס מובטח חופשה מדהימה! בבטומי תוכלו ליהנות מהשדרה ומהגנים הבוטנים, בעוד שאתונה מציעה אתרים היסטוריים ומוזיאונים אינטראקטיביים. פאפוס מתגאה במבחר מלונות רחב של הכל כלול ובחופים ידידותיים למשפחות ובפלאים ארכיאולוגיים, המבטיחים התרגשות לכל הגילאים.


 

יעדים נבחרים לשבוע הקרוב

🛬 בטומי | אתונה | פאפוס 🛫
הדיל השבועי

#1 פאפוס

קפריסין קורצת לזוגות ולמשפחות במאי עם מזג האוויר המזמין והאטרקציות המגוונות. להתרווח בשמש הים תיכונית בחופים מדהימים, שבהם מי תכלת מזמינים רגיעה ופעילויות מים.צאו לשוטט בין כפרים ציוריים מלאים בהיסטוריה. תטעמו את המטבח המענג של האי בטברנות על שפת הים וטבלו את עצמכם בתרבות המקומית התוססת. בין אם אתם מחפשים מפלט רומנטי או הרפתקה משפחתית מהנה, קפריסין מבטיחה רגעים בלתי נשכחים על רקע היופי הנצחי שלה.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#2 בטומי

זוגות יכולים ליהנות מטיולים רומנטיים לאורך שדרות באטומי, להירגע בגן הבוטני השליו של באטומי ולסעוד בבתי קפה מקסימים על שפת הים. משפחות יאהבו את האווירה המשובבת של הדולפינריום של באטומי ואת התערוכות המרתקות במוזיאון הארכיאולוגי של באטומי.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#3 אתונה

זוגות יכולים לטבול את עצמם בהיסטוריה העתיקה על ידי ביקור באקרופוליס ובפרתנון, ואז להירגע ברובע פלאקה הציורי עם הרחובות הקסומים והטברנות המסורתיות שלו. משפחות יכולות לחקור את המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי וליהנות מהנאה אינטראקטיבית במוזיאון הילדים ההלני.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

חפשו תאריכים או יעדים אחרים

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.