3 הדילים הכי זולים לחו"ל בשבוע הקרוב 05-11.05.24


השבוע הקרוב הוא זמן מעולה לחופשה ביוון או קפריסין לזוגות ולמשפחות.
לפני העונה העמוסה, לפני החום הכבד וגם המחירים המאוד נוחים לכל כיס!
 

לזוגות

1. תפאורה רומנטית: יוון וקפריסין מפורסמות בנופיהן המרהיבים ובשקיעות הרומנטיות שלהן.
2. אטרקציות תרבותיות: תוכלו ליהנות מתרבות עשירה והיסטוריה עתיקה שמעניקה חוויה משותפת ומעשירה.
 

למשפחות:

1. חופים ופעילויות לילדים: קפריסין ויוון מציעות מגוון חופים נפלאים עם אפשרויות רבות לפעילויות מים שמתאימות לכל המשפחה. מפלגות סירות, שיעורי צלילה ומועדוני ילדים במלונות הם רק חלק מההצעות שישמחו את הילדים ויאפשרו להורים קצת מנוחה.
2. אטרקציות היסטוריות ותרבותיות: למשפחות שמעוניינות לחוות יחד תרבות והיסטוריה, ישנן אפשרויות רבות כמו ביקור במוזיאונים, מצודות ואתרים ארכיאולוגיים. זו הזדמנות מצוינת ללמוד ולחוות יחד כמשפחה את העבר העשיר של המקום.
 

יעדים נבחרים לשבוע הקרוב

רודוס | כרתים | פאפוס

#1 רודוס

רודוס בחודש מאי מושלם עבור זוגות או משפחות המחפשות חופשה. עם ימים שטופי שמש וטמפרטורות חמות, הוא אידיאלי למנוחה על החופים או לחקור את האתרים ההיסטוריים של האי. מהעיר העתיקה מימי הביניים ועד להריסות עתיקות, יש הרבה מה לראות ולעשות. התפנקו עם מאכלים מקומיים בטברנות מקסימות וספגו את האווירה התוססת. בין אם אתם מחפשים רומנטיקה או זמן איכות עם המשפחה, רודוס מציעה מפלט בלתי נשכח בתקופה זו של השנה.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

#2 כרתים

בחודש מאי, כרתים מציעה מזג אוויר נהדר לזוגות או משפחות המעוניינים להירגע. תיהנו מהחופים שטופי השמש, חקרו אתרים היסטוריים והתענגו על אוכל מקומי טעים. בין אם אתם מחפשים רומנטיקה או בילוי משפחתי, בכרתים יש משהו לכל אחד ליהנות בתקופה זו של השנה.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

#3 פאפוס

קפריסין קורצת לזוגות ולמשפחות במאי עם מזג האוויר המזמין והאטרקציות המגוונות. להתרווח בשמש הים תיכונית בחופים מדהימים, שבהם מי תכלת מזמינים רגיעה ופעילויות מים.צאו לשוטט בין כפרים ציוריים מלאים בהיסטוריה. תטעמו את המטבח המענג של האי בטברנות על שפת הים וטבלו את עצמכם בתרבות המקומית התוססת. בין אם אתם מחפשים מפלט רומנטי או הרפתקה משפחתית מהנה, קפריסין מבטיחה רגעים בלתי נשכחים על רקע היופי הנצחי שלה.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

חפשו תאריכים או יעדים אחרים

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.