3 הדילים הכי זולים לחו"ל בשבוע הקרוב (28/04-01/05/24)


השבוע הקרוב הוא זמן מעולה לחופשה ביוון או קפריסין לזוגות ולמשפחות.
לפני העונה העמוסה ולפני החום הכבד.
 

לזוגות

1. תפאורה רומנטית: יוון וקפריסין מפורסמות בנופיהן המרהיבים ובשקיעות הרומנטיות שלהן.
2. אטרקציות תרבותיות: תוכלו ליהנות מתרבות עשירה והיסטוריה עתיקה שמעניקה חוויה משותפת ומעשירה.
 

למשפחות:

1. חופים ופעילויות לילדים: קפריסין ויוון מציעות מגוון חופים נפלאים עם אפשרויות רבות לפעילויות מים שמתאימות לכל המשפחה. מפלגות סירות, שיעורי צלילה ומועדוני ילדים במלונות הם רק חלק מההצעות שישמחו את הילדים ויאפשרו להורים קצת מנוחה.
2. אטרקציות היסטוריות ותרבותיות: למשפחות שמעוניינות לחוות יחד תרבות והיסטוריה, ישנן אפשרויות רבות כמו ביקור במוזיאונים, מצודות ואתרים ארכיאולוגיים. זו הזדמנות מצוינת ללמוד ולחוות יחד כמשפחה את העבר העשיר של המקום.
 

יעדים נבחרים לשבוע הקרוב

רודוס | אתונה | לרנקה

#1 רודוס

השבוע הזה הוא הזמן האידיאלי לטייל באי הקסום הנמצא על חוף ים התיכון, באקלים חם ונעים אך לא חם מדי או מעמיס מדי, עם חופיו הנקיים, רודוס מציעה מקום מזמין למטיילים המחפשים גם רגיעה וגם הרפתקה. תהנו משיזוף בשמש על חולות זהובים, או צללו למים הצלולים לשחייה מרעננת. ליותר הרפתקנים, זו הזדמנות נהדרת לצלילה עם מסכה ושנורקל ולגלישת רוח, מה שמספק חוויה מרגשת גם למנוסים וגם למתחילים. אל תשכחו לקחת עמכם חזרה הביתה מזכרות ייחודיות.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

#2 אתונה

בשבוע הקרוב, אתונה היא היעד המושלם למי שמחפש חוויה תרבותית עשירה ומרתקת בלי הרבה תורים או עומס בתיירים. העיר מציעה מגוון אטרקציות היסטוריות כמו האקרופוליס, האגורה העתיקה ומוזיאון האקרופוליס, שם תוכלו לחוות את ההיסטוריה העתיקה של יוון מקרוב. האקלים בעיר בשבוע הזה נוח ומזמין לטיולים רגליים בין אתרים ובשווקים המקומיים, שם תוכלו לטעום ממאכלים מסורתיים ולרכוש מזכרות ייחודיות. זו גם הזדמנות נפלאה להשתתף בפסטיבלים ואירועים תרבותיים שמתקיימים בעיר, המאפשרים חוויה אותנטית ומהנה של התרבות היוונית העשירה.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

#3 לרנקה

בשבוע הקרוב, לרנקה בקפריסין היא יעד מושלם לחופשה שמשלבת תרבות, היסטוריה וטבע. העיר מציעה מגוון רחב של חופים פסטורליים ומזמינים, המושלמים לשחייה או לשיזוף תחת שמש התיכון. חובבי ההיסטוריה יוכלו ליהנות מביקור במספר אתרים ארכיאולוגיים, כולל כנסיית סנט לזרוס המרשימה והפורטוגזית העתיקה. העיר גם מציעה מסעדות מעולות שמגישות מאכלים קפריסאיים מסורתיים ובינלאומיים, שיעשירו כל ארוחה בטעמים מקומיים ואותנטיים. בערב, החיים הליליים של לרנקה מתעוררים לחיים עם מועדונים וברים לאורך החוף, מה שמבטיח חוויה תוססת ומהנה לכל מי שמחפש ליהנות מהאווירה המקומית עד השעות הקטנות של הלילה.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

חפשו תאריכים או יעדים אחרים

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.