3 הדילים הכי זולים לחו"ל בשבוע הקרוב 09-15.06.24 🧳




 

לזוגות 💑

 
יוני אידיאלי עבור זוגות המבקרים בפאפוס, קוס ולסבוס. פאפוס מציעה טיולים רומנטיים דרך חורבות עתיקות, חופים שלווים כמו Coral Bay וארוחות ערב אינטימיות ליד הים התיכון. בקוס מקומות אידיליים לזוגות כמו חוף אגיוס סטפנוס, ערים עתיקות מקסימות לטיולים קלילים ונופי שקיעה מדהימים. לסבוס מציגה חופים שקטים כמו אגיוס איזידורוס, הכפר הקסום מוליבוס לערבים רומנטיים, וסיורי טעימות יין בכרמים שופעים. יעדים אלו מספקים את השילוב המושלם של רומנטיקה, רגיעה ויופי נופי לזוגות.

 

למשפחות 👪

 
בחודש יוני, פאפוס, קוס ולסבוס מציעות חופשות משפחתיות נפלאות. פאפוס מלאה באתרים היסטוריים כמו קברי המלכים ובפעילויות מהנות בפארק המים אפרודיטה, לצד חופים יפים המושלמים למנוחה משפחתית. קוס משלבת חורבות עתיקות כמו האסקלפיון עם חופים ידידותיים למשפחות כמו Tigaki וספורט ימי הקיימים ברוב החופים. לסבוס מספקת חופים בטוחים כמו סקאלה ארסוס, טיולים ביער המאובן וביקור בטירת מיטילנה. כל יעד משלב הרפתקאות, היסטוריה ויופי טבעי, מה שמבטיח חוויות משפחתיות בלתי נשכחות.


 

יעדים נבחרים לשבוע הקרוב

🛬 קוס | לסבוס | פאפוס 🛫
הדיל השבועי בקשרי תעופה

בתמונה - מלון Summer Palace באי קוס

#1 קוס

קוס מציע שילוב מושלם של פעילויות למשפחות וזוגות. משפחות יכולות לחקור את ההריסות העתיקות של אסקלפיון, ליהנות מהחופים החוליים של טיגאקי, ולבקר בפארק המים לידו ליום כיף. זוגות עשויים להעדיף את היופי השליו של חוף פרדייז, טיול רומנטי בכפר הציורי זיה, וערב רגוע במעיינות החמים הטבעיים של תרמה. עם ההיסטוריה העשירה, הנופים היפים והתרבות התוססת שלה, קוס מבטיח חוויות בלתי נשכחות לכולם.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

#2 פאפוס

קפריסין קורצת לזוגות ולמשפחות במאי עם מזג האוויר המזמין והאטרקציות המגוונות. להתרווח בשמש הים תיכונית בחופים מדהימים, שבהם מי תכלת מזמינים רגיעה ופעילויות מים.צאו לשוטט בין כפרים ציוריים מלאים בהיסטוריה. תטעמו את המטבח המענג של האי בטברנות על שפת הים וטבלו את עצמכם בתרבות המקומית התוססת. בין אם אתם מחפשים מפלט רומנטי או הרפתקה משפחתית מהנה, קפריסין מבטיחה רגעים בלתי נשכחים על רקע היופי הנצחי שלה.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#3 לסבוס

לסבוס מציע חופים ידידותיים למשפחות כמו סקאלה ארסוס, היער המאובן וטירת מיטילנה. זוגות יכולים ליהנות מחוף אגיוס איזידורוס, מטיולים רומנטיים ומסיורי טעימות יין מקומיים. המעיינות החמים של האי מוסיפים נופך ייחודי, מה שהופך את לסבוס לאידיאלית עבור משפחות וזוגות כאחד.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

חפשו תאריכים או יעדים אחרים

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.