3 הדילים הכי זולים לחו"ל בשבוע הקרוב 04-11.07.24 🧳




 

לזוגות 💑

לסבוס, יוון, הוא יעד מושלם לזוגות המחפשים שילוב של חיי לילה תוססים ונופים מרתקים. זוגות יכולים ליהנות מערב רומנטי בנמל מיטיליני הציורי, הידוע במסעדות המקסימות שלו ובנופים המהממים. ביקור בפטרה מציע נופי חוף עוצרי נשימה והזדמנות לטיול רומנטי או פיקניק. בפאפוס, קפריסין, זוגות יכולים לטבול את עצמם בקסמה של העיר העתיקה מימי הביניים, לשוטט ברחובות מלאי סוחרים וליהנות מהאווירה ההיסטורית. היופי השליו של כפריה עם האקרופוליס שלו מושלם לטיול יום רומנטי, והחופים המרגיעים של פאפוס מציעים מפלט שליו. בורגס, בבולגריה, מספקת לזוגות הזדמנות ליהנות מטיולים רומנטיים בגן הים, פארק חוף גדול עם נופים יפים, וביקורים באזור הציורי של פודה כדי לחוות טבע.
 

למשפחות 👪

משפחות המבקרות בלסבוס ימצאו מגוון פעילויות המתאימות לכל הגילאים. פארק המים WaterLand הוא אטרקציה פופולרית עם מגלשות ובריכות רבות, המציע אטרקציה לילדים ולמבוגרים כאחד. בפאפוס, משפחות יכולות ליהנות מהאקווריום של פאפוס, המציג את החיים הימיים מהים התיכון, ואת עמק הפרפרים, פארק טבעי בו הילדים יכולים להתפעל מהפרפרים הצבעוניים. בורגס מציעה למשפחות את החופים החוליים של סאני ביץ', המושלמים לבניית ארמונות חול ולמשחק בים. המוזיאון להיסטוריה של הטבע בבורגס מספק חוויה חינוכית עם תערוכות על החי והצומח המקומי, בעוד Aqua Paradise, פארק מים, מציע מגוון של מגלשות ובריכות ליום מלא כיף. כל יעד מבטיח שילוב של פעילויות היסטוריות ונופש למשפחות.


 

יעדים נבחרים לשבוע הקרוב

🛬 לסבוס | פאפוס | בורגס 🛫
הדיל השבועי בקשרי תעופה

בתמונה - חוף סקאלה בלסבוס

#1 לסבוס

לסבוס בחודש יולי מציעה חופים ידידותיים למשפחות כמו סקאלה ארסוס, היער המאובן וטירת מיטילנה. זוגות יכולים ליהנות מחוף אגיוס איזידורוס, מטיולים רומנטיים ומסיורי טעימות יין מקומיים. המעיינות החמים של האי מוסיפים נופך ייחודי, מה שהופך את לסבוס לאידיאלית עבור משפחות וזוגות כאחד.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג + ילד/ה

חבילות

#2 פאפוס

פאפוס קורצת לזוגות ולמשפחות ביולי עם מזג האוויר החם והמזמין. להתרווח בשמש הים תיכונית בחופים מדהימים עם מגוון פעילויות במים. צאו לשוטט בין כפרים ציוריים מלאי היסטוריה. תטעמו את המטבח המענג של האי בטברנות על שפת הים וטבלו את עצמכם בתרבות המקומית התוססת. בין אם אתם מחפשים מפלט רומנטי או הרפתקה משפחתית מהנה, פאפוס מבטיחה רגעים בלתי נשכחים על רקע היופי הנצחי שלה.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

#3 בורגס

לבורגס חופים קסומים והמון פעילויות מגוונות. זוגות יכולים לבקר באזור פודה לצפייה בטבע מהמם וליהנות מהתרבות מקומית. משפחות יכולות לבלות בחוף סאני ביץ', לבקר במוזיאון להיסטוריה של הטבע ולבקר בפארק המים אקווה פרדייז. בבורגס אתרי נופש רבים עם פנסיון "הכל כלול" כמו Sol Nessebar ו-MELIA HOTEL המציעים שירותי בידור מקיפים לילדים.

חבילות לזוג

חבילות

חבילות לזוג+ילד

חבילות

חפשו תאריכים או יעדים אחרים

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.